sâmbătă, 14 martie 2009

Fara titlu

E cunoscut de toata lumea (sper)ca eu sunt creatorul "fut shui",pentru cei care inca nu stiu ce inseamna,explic in cateva cuvinte.Practic este arta de a face dragoste in anumite zone ale locuintei,unde energia pozitiva este de partea ta,adica sa nu te vada parintii partenerei."shui" e regionalism,vine din sudul tarii,e folosit in special in oltenia si inseamna stramb.
E la fel de cunoscut faptul ca dezleg* cununii.Sunt printre putinii care mai stiu sa faca asta si am invatat in delta de la un pescar adevarat.
Scot** argintul viu.Mai pot scoate si alte metale dar argintul are cea mai mare cautare.
Sunt unul dintre initiatorii blogocubului.Mai pregatim si alte forme cum ar fi blogo triunghiu si blogoparalelipipedu.
Am si cateva premii nationale la activ.Taximetristul anului(2 ani consecutiv)2005 si 2006.Eram taximetrist de cartier.
Am un merit si premiile dobandite de nea Dan.Stiu asta pentru ca m-am pomenit pe scena la festivitatea de premiere.
Ideea e ca am facut toate astea pana la varsta asta,am potential.Am simtit nevoia sa ma laud pentru ca nimeni nu o face.Va urma...

*doar daca e unul din nodurile pescaresti
** de la maxim 9metri pentru ca asta e limita hidroforului meu

Niciun comentariu: