sâmbătă, 4 aprilie 2009

Dedicatie2

Pentru ca postul cu cele mai multe comentarii a fost o amarata de dedicatie(pe care am facut-o din sufletu'),si pentru ca un blogger adevarat cauta cititori ma gandii sa mai pun una (perfectul simplu e intentionat pentru ca am radacini oltenesti).
Pe langa faptul ca mai pun o dedicatie am mai tras si o concluzie,si anume ca e foarte grav daca lumea este dispusa sa comenteze pe dedicatii si nu pe posturile mele pline de logica si intelepciune.Plm,am ramas cu sechele de pe vremea radiourilor pirat.Concluzia ar fi ca nu exista intelepciune in posturile mele,logic,nu?
Melodia de data asta e favorita mea all time,mai e si live.

2 comentarii:

mOntecOre spunea...

sau poate ca au logica (logica ta first of all) si poate ca cititorii pot exista si fara sa comenteze;)

Dan spunea...

Ai dreptate