miercuri, 1 iulie 2009

Atentie sporita

Abia am aflat ca omu' e programat genetic sa iubeasca lucruri pe care nu si le poate permite.Frumos spus dar stati linistiti,cred ca nu imi apartin,am auzit sau citit eu pe undeva expresia de mai sus,dar ieri am aflat pe pielea mea.
M-am plimbat prin cateva magazine cu gandul sa mai omor din plictiseala deci chitit sa nu cumpar nimic.Evident ca pana la urma am cumparat ceva si anume,un tricou,dar gandul meu a ramas la un alt tricou care era mult mai scump si sa fiu cinstit parca un pic mai uratel .Poti sa-i zici cum vrei,prostie,snobism...etc pentru ca le cuprinde pe toate cu siguranta.Se aplica in viata de zi cu zi asa ca atentie sporita.

2 comentarii:

Dan spunea...

si daca aveai bani multi iti luai ambele tricouri? sau doar pe ala ceva mai uratel?

terminatu spunea...

amandoua clar,plm