duminică, 30 august 2009

Escroc sentimental

"Inainte iubeam actiunea si uram jocu',acum iubesc jocu' si urasc actiunea".Ma refer la jocul ala dea soarecele si pisica.Imi place sa joc toate rolurile posibile sa "cuceresc" o fata (asta e la misto ca sunt aproape insurat).O intorc pe toate partile,desenez cu mana un traseu imaginar,ea il urmareste si cand se asteapta mai putin trosnesc din degete si a cazut in transa iar eu imi iau sculele si am plecat.Stiu ca am o parere buna despre mine si mai stiu ca nu toate urmaresc traseul ala imaginar dar asta face partea din jocul ala si d'aia il iubesc eu.
Nea Dane,era o vreme cand prima intrebare pe care o adresa-i unei fete era "ce zodie esti?"Nu te interesa raspunsul dar intrebai de dragul conversatiei.Tot de dragul conversatiei completai si oracolul ei,intrebai ce gen de muzica asculta (aici era misto,mie imi era frica de depeshare,aveam senzatia ca daca le supar imi iau un spitz in cur,aveau tabla aia in botul pantofilor si imi imaginam eu ca ar fi dureros).Daca era in scoala cu tine intrebai la ce clasa e,A,B,C....,daca maine avem traforaj si daca stie unde se gaseste PIC ca ii trebuie lu' aia de desen.Old school.
O colega de munca zicea ca e prea mare bataie de cap si pierdere de timp pentru o actiune ce dureaza 5 min.Englejii astia e dati dreacu.
Pierderea aia de timp si bataia aia de cap imi place(si apoi actiunea :-).

Niciun comentariu: