luni, 12 iulie 2010

Profesie

La cererea expresa a cititorului (ca e doar unu', nea Dan),ma simt obligat sa aduc urmatoarele modificari profilului meu:

-profesia:o functie de conducere intr-o companie de transporturi si anume taximetrist.

In eventualitatea in care exista si alti cititori,imi cer scuze ca nu v-am pomenit pe toti desi aveam si timp si spatiu ca sunteti de ordinul unitatilor dar o sa o fac intr-un post viitor.
Stiu nea Dane ca tu sti ca sa zic asa ca io am functie de conducere si ca tu nu te-ai indoit niciodata de calitatile mele.Mai sustinut de pe vremea cand eram manechin la Euro NCAP si iti multumesc.Nu stiam cum sa incep postul asta si am aruncat-o pe tine.cheers mate.

2 comentarii:

joven spunea...

beautiful blog..pls visit mine and be a follower.. thanks and God bless..

http://forlots.blogspot.com/

Raul Gonzales spunea...

Felicitari pentru munca ta depusa pe acest site,e foarte bine organizat,imi plac fotografiile si articulele tale,o sa te mai vizitez curind ca sa vad ce ai mai facut,iti las citeva linkuri catre niste siteuri interesante,sper sa iti placa Nehoiu online ,Nehoiu e un oras in Judetul Buzau , Marketing ,asta e afacerea mea, Asesinos seriales ,asta e un blog cu asasini in serie,are traductor incorporat ,Directorio web SEO ,asta e un director web gratuit dar cu link reciproc unde iti poti inscrie pagina ta,salutari,Raul din Madrid