marți, 13 decembrie 2011

Glume

O blondă la volan:
- Inspectorul de Poliţie îmi făcea cu mâna, dar eu nu l-am băgat în seamă, oricum nu ar fi avut nicio şansă la mine!


 
Draga mea, magazinul de bijuterii era închis, aşa că ţi-am cumpărat un iaurt!
 

-Mamă, eu sunt prinţesă?
-Nu fiule, eşti cretin!

Doi copii la grădiniţă: 
Primul
- Mama mea este cea mai bună! 
Celalalt
- Asta spune şi tata.



Soţia îşi ceartă soţul:
- Se pare că pe primul loc la tine este fotbalul şi abia apoi eu!
- Greşit, draga mea. Mai există încă şi boxul.
- Alo, parlamentul?
- Da.
- Eu vreau să mă angajez în calitate de deputat.
- Ce, e
ști prost?
- Nu, dar dacă trebuie pot să mă prefac


Paradoxul geneticii: majoritatea femeilor au copii geniali de la barbaţi-idioţi!


Femeile infidele au regrete, dar tot cele fidele au mai mult ce regreta !



Ştiaţi că că 90% dintre oameni nu observă repetarea cuvântului (că) la începutul acestei propoziţii?
-Cu cine trebuie să semene copilul?
- Cu tatăl copilului, bineînţeles!
- Nu-i corect! Cu soţul!

 
Fetele se machiaza , se dau cu creme , parfumuri scumpe, isi aseaza parul in cel mai mic detaliu...
Baietii se uita la ele si zic : Misto cur !
 
 
ATENTIE!
Angajatii care vin la muncã un pic mai târziu sunt rugati sã meargã pe partea dreaptã a coridorului, ca sã nu se ciocneascã cu angajatii care pleacã mai devreme! 

Niciun comentariu: