joi, 26 ianuarie 2012

Bancuri / Glume

Anunt la MATRIMONIALE : "Baiat cuminte, ma culc la  22:00, ma trezesc la 06:00, nu beau , nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel gagica, nu ma duc la  discoteca...dar si cand oi iesi de la parnaie......"


 La o farmacie se prezinta un barbat si ii spune farmacistei: -Doamna, am o problema, p...sul  imi sta tot timpul in sus,  chiar si daca fac sex 12 ore pe zi. Ce imi puteti oferi? Farmacista se duce in spate, se sfatuieste cu colegele apoi se intoarce si spune tipului : -  Cazare, mancare si 300 de euro e bine?


 Doi politisti intra intr-o librarie. Dupa un moment de ezitare, vinzatoarea ii intreaba: -Ce-i baieti, ploua afara?


Daca Adam si Eva ar fi fost chinezi, am fi inca in paradis, deoarece ei ar fi ignorat marul si ar fi mincat sarpele


Inaintea unei operatii, chirurgul isi intreaba pacientul: -Ce vârsta aveti? -Peste o luna voi implini 40 de ani. -Bravo, bravo, spune chirurgul, imi place tare mult optimismul dumneavoastra! 


Patru barbati stau de vorba la o sticla de vin. Se ajunge inevitabil la performantele sexuale. Primul: Eu fac sex cu nevasta-mea o data pe luna. Al doilea: Eu de doua ori pe luna. Al treilea: Eu o data pe saptamana. Al patrulea: Eu de doua-trei ori pe saptamana. Primul catre al patrulea: Da' tu nici n-ai nevasta! Al patrulea: Aah, pai nu despre a ta era vorba?


Sotia: Iubitule... Ce faci? Sotul: Nimic. Sotia: Nimic?.. Pai de-o ora tot studiezi certificatul nostru de casatorie. Sotul: Cautam data expirarii!


Barbatul isi prinde sotia cu amantul: - Ce face individul asta in patul nostru? - Minuni


 Doi ardeleni se intalnesc pe strada: - De ce esti amãrât, Ioanie? - Cum sa nu fiu amãrãt ,mãi Gheo,daca mi-o murit un bou. - Eh, uite ashe ne-om duce, unu' dupa altu'



Niciun comentariu: