vineri, 19 iunie 2009

Experiment

Ma durea burtica acum cateva zile si evident aveam o stare nervoasa dar incercam sa par cat mai normal.Cu toata silinta mea,durerea de burtica si starea de nervi nu au trecut neobservate pe langa persoanele care orbiteaza in jurul meu.Inevitabil a venit intrebarea "ce ai?".Raspunsul meu a fost scurt si la obiect "ma doare burta".Pana aici totul e normal,de aici incolo incepe nenormalitatea si experimentul meu.
EI1:- Te doare burta?pai ce ai mancat?
EU:- O omleta ieri dimineata si atat toata ziua
EI1:- AAAAAAAAAAAAA,pai d'aia,ouale sunt periculoase daca nu sunt proaspete.

EI2:- Zici ca te doare burta?poate ai mancat ceva nasol?aminteste-ti ce ai mancat
EU:- O ciorba ieri la pranz si de atunci nimic
EI2:- AAAAAAAAAAAAA,pai de la ciorba ma,o fi fost veche.

EI3:- Te doare burta a?o fi de la mancare?
EU:- Pai am mancat doar o felie de paine cu unt si ceai
EI3:- AAAAAAAAAAA,pai de la unt e ma,poate ti s-a aplecat?

Daca te doare burta indiferent ce ai consumat inainte aia e cauza,3 prieteni diferiti,3 feluri de mancare diferite aceeasi reactie.
Morala e ca n-are legatura vorba lu' nea Dan

Niciun comentariu: