miercuri, 3 iunie 2009

Livrare-relivrare

Trebuia sa primesc un pachet.Nu stiam ca trebuie sa vina dar am aflat printr-o mica scrisoare ca au incercat sa livreze pachetul si nu au gasit pe nimeni acasa,asa ca ma roaga sa sun pentru o reprogramare.
Pun io mana pe telefon,sun si imi raspunde o voce ffffoarte plictisita "alo,posta,cu ce va pot fi de folos"incercand sa marcheze plictiseala cu o tuse scurta.As dori sa programez o relivrare."livrare" zice el.O relivrare zic eu."livrare domnule ca pachetul inca nu a fost livrat sa putem numi actiunea relivrare"mmmmmmmmmm,inteligent asta,ma pusese pe ganduri nenea ala,am crezut ca am sunat la departamentul de filizofie al postei.Acum,io gigi contra,ca sa nu raman mai prost trebuia sa vin cu ceva sa-l contrazic pe nenea ala ca doar romanii sunt destepti (sunt o pula) si zic:
-daca pachetul era livrat eu nu mai sunam la tine pentru ca nu mai aveam nicio problema asta unu si doi daca pachetul era livrat si eu sunam pentru o relivrare,tu ce imi relivrai?aaa?
Stiu ca eu sunt prostu in toata discutia asta dar nu ma deranjeaza,ii place chiar si imi propun de acum incolo sa scriu numai despre prostia mea ca e nemarginita.

Niciun comentariu: