luni, 8 februarie 2010

Ma intorc inevitabil si m-am alaturat:

Tot citesc eu in lumea asta a bloggarilor urmatoarele expresii:"site-uri carora m-am alaturat" sau "site-uri la care ma intorc inevitabil" si am zis sa fac si eu o lista de lucruri indispensabile,"la care ma intorc inevitabil".
Pe primul loc,mai presus de toate e WC-ul,cuvinte precum "inevitabil" sau "alaturat" nu descriu importanta WC-ului pentru mine.Ma intorc atat de des la WC incat l-am plasat pe primul loc.Cateodata chiar si de 3 ori pe zi,mult mai des decat deschid laptop-ul.Cand zic WC ma refer strict la activitatile clasificate ca "treaba nr1 si nr2" desfasarurate in incaperea cu pricina.Dusul,ca importanta probabil e pe locul 2.
Urmatoarele lucruri sunt descrise aleatoriu fara nici o relevanta in clasificarea din cadrul top-ului.
Ma intorc inevitabil si m-am alaturat :
-laptop-ului
-pachetului de tigari
-televizorului
-frigiderului
-patului
-telefonului mobil
-brichetei (cateodata mai cer una si altor persoane sau o iau din cleptomanie)apropos,am mai multe brichete furate decat cumparate
-periutei de dinti
-incarcatoarelor de telefon si laptop
-cafelei (toooooooone)
-scrumierei
Probabil lista ar putea continua dar ma opresc aici.Stiu,sunt un om vicios,dependent de lucruri materiale.....asa si?....

4 comentarii:

mOntecOre spunea...

inevitabil am ajuns din nou pe paginile tale...bine ca nu sunt blogger sa ma simt:)

spor la...

adriana spunea...

90 la suta nesanatos! dar avand in vedere ca tot ce-i fain e ori nesanatos, ori ilegal, ori ingrasa... :) asa ca da-i sa mearga!

1321 spunea...

Inevitabil!

Ce bine era sa putem evita...

Jobul, gropile din asfalt, service-ul auto, ghiseul de la Electrica...

Anonim spunea...

sa i-o dau la muie lu japonezu asta care comenteaza toate blogurile