miercuri, 24 septembrie 2008

baby on board

Astazi am avut multa treaba cu masina prin oras si satele invecinate,plictisit de numarat stalpii de pe marginea drumului si de admirat masinile mai acatarii am remarcat ca unele au in spate,pe luneta, in interior un semn atasat,majoritatea erau pe fond galben,foarte asemanator cu semnul de -prioritate-stiti despre ce vorbesc?nu?dupa mine chici,la fel ca vulturasii asezati in ordinea descrescatoare a marimii pe capota unei dacii din 75,dar nu despre asta e vorba ci despre mesajele de pe semne.-conduceti cu atentie!copil in masina! asa si...?daca nu aveai semnu eu conduceam ca un bezmetic? ufff....noroc cu semnu.Sau-Atentie!Soacra in portbagaj!!,pai oricat de mult ti-ai dori tu eu tot nu o sa intru in masina ta,sa moara soacrata in portbagaj,sa mori tu de oftica,pai daca am ceva cu soacrele am cu a mea.-daca vezi semnu asta inseamna ca mi-am pierdut caravana-asta e tare,dar nu atat de tare incat sa fie in masina,trebuie mentionat ca banc la rubrica cu pricina intr-un ziar de mic tiraj.-o propozitie in latina..daca sti ce scrie aici esti foarte educat-dar daca ai terminat informatica si nu prea ai avut tangente cu latina?

Niciun comentariu: