marți, 30 septembrie 2008

unde dai ....si unde crapa

Mă trezesc în dimineaţa asta fără nici un chef sa mă duc la servici (nimic nou pentru ca asa mă trezesc în fiecare dimineaţa).Pe langa rutina diminetii a trebuit sa cobor sa verific posta daca a venit si am realizat ca afara e foarte frig si ploua,asa ca m-am imbracat mai gros si am pus si o caciula pe cap(asta se intampla la 3-30 ) si am plecat la servici,pe la 8 era mult mai cald afara si evident nu era cazul sa mai port caciula,sa o scot nu puteam pt ca aveam parul ravasit asa ca am decis sa stau cu ea pe cap desi ma simteam un pic ciudat,si imi era cald.Sefii si colegii au inceput sa ma intrebe de ce port caciula,si atunci am inventat pe loc o minciuna,am zis ca am o infectie la masea si trebuie sa o port.In urmatoarea jumatate de ora au luat decizia sa ma trimita acasa sa ma odihnesc si sa ma duc la dentist,si iata-ma acasa.Daca tineam neaparat sa plec acasa si inscenam aceeasi poveste cu siguranta nu reusam

Niciun comentariu: