marți, 23 septembrie 2008

Prefata,cuvant inainte,introducere.....etc

E la moda sa fi blogger....?daca da....pai imi fac si io.....si iaca,blogu meu,daca nu.......,asta e,inca mai port adidasii demodati de anu trecut.Fiind lenes din fire,am zis ca e mai bine sa dau un link catre blogu asta decat sa raspund tuturor care imi dau mesaje pe mess pentru ca discutiile sunt aproape mereu aceleasi,si niciodata nu se termina in aceeasi zi,mereu intervine ceva si trebuie sa mai astepti sa poti finaliza discutia,cateodata se intinde pe cateva zile,spre exemplu--salut,-salut,ce faci fratioru?-uite acum am venit de la servici,fac un dus,mananc ceva si vorbim,ok?-sau-salut,care-i treaba?Uite sunt la servici si labagiu asta de sef e cu ochii pe mine asa ca nu mai stau ,ies,vorbim mai tarziu.-sau-salut,ce faci fata?salut fata,la servici si am o gramada pe cap,trebuie sa plec la banca,vb mai incolo,da?. si exemplele ar putea continua la nesfarsit,dar de ce nu ai mancat si nu ti-ai facut dus si apoi sa deschizi mess-ul?,de ce ai mai intrat pe mess daca labagiul era la servici?sau de ce nu stati offline pt mine?O sa postez tot ce fac zilnic,un fel de jurnal,ideea,evident,nu e noua,o sa am si toata discretia de care am nevoie pt ca lista mea de mess nu e mare.

2 comentarii:

Dan spunea...

yu're a fucking genius... and you don't know it....

Dan spunea...

kwaye, sunt in crestere