joi, 25 decembrie 2008

Accident

Ieri am avut un accident de masina,totul s-a terminat cu bine desi se putea lasa cu victime.Incerc sa descriu sirul evenimentelor cat mai bine ca sa vedeti cat de simplu s-a rezolvat tot.Eu impreuna cu 2 prieteni eram intr-un vauxhall frontera si mergeam linistiti pe strada cand la un moment dat,o batranica (cam la 80 de ani) intr-o toyota yaris intra direct in mine,in usa de pe partea dreapta.Eu observasem cu cateva secunde mai devreme ca toyota venea direct spre mine si am tras stanga de volan evitand tragedia.De ce zic tragedie,pai ganditiva la diferenta de gabarit intre cele 2 masini.In fine,ma dau jos sa vorbesc cu batranica,care era foarte speriata si isi cerea scuze intruna,si-a recunoscut vina instantaneu si a motivat-o cu lipsa atentiei."te rog sa ma ierti,dar ma gandeam in alta parte pentru ca organizez o inmormantare".Mi s-a facut mila de ea.Ma invita in masina ei sa rezolvam situatia,eu ii dau toate datele mele si o rog sa sune la compania ei de asigurari si apoi sa ma sune si pe mine.O intreb daca mai e in stare sa conduca pana acasa,daca e ok si ii spun ca imi pare si mie rau pentru cele intamplate,dupa care ne despartim.De aici incepe civilizatia,desi mie mi se pare ca a inceput mai devreme.In 5 minute primesc telefon de la compania ei de asigurari care imi ofera pe loc un servis sa-mi repar masina,masina la schimb si se intereseaza daca e cineva ranit in masina pentru a ne despagubi financiar si a evita instanta (sau compania mea de asigurari).In 5 min am rezolvat tot, fara politie si bataie de cap,fara constatatori,fara ore pierdute pe la politie si la companiile de asigurari,simplu,un telefon.Nu exista nici o morala pentru ca nu e pamflet,nu merita nimeni nicio multumire,e un serviciu pentru care platim si care functioneaza cum trebuie.

Niciun comentariu: