sâmbătă, 13 decembrie 2008

Craciun

M-a lovit criza sarbatorilor,sunt nervos,e aglomeratie,toata lumea alearga,cadouri,petreceri,parca nu se mai termina.Nu vreau sa folosesc asta drept scuza pentru lipsa posturilor de pe blog,dar nu am incotro si o folosesc.Ma enerveaza orice,ma enerveaza o reclama la plasmele LG,o sa-mi cumpar Samsung numai sa-i oftic.La orice masina maneta de la stergatoarele de parbriz functioneaza in felul urmator:apesi sau tragi de ea si stropeste parbrizu',o ridici o data si e pe prima treapta de 2 ori si e pe a2a treapta,eee,la a mea nu e asa,o ridic de tot si incepe ea sa stearga parbrizu',o las si e in prima treapta s.a.m.d,plm,adica e pe dos.
Postu' asta il fac in 2 reprize si la pauza vorbesc cu nea Dan pe mess.Concluzia discutiei e ca totul e bolox,coitze.Nu iecsista mos craciun,nu exista semne zodiacale,nu exista spiritism,fantome,triunghiul bermudelor,exista oameni incuiati si oameni descuiati.Io,care imi e frica de intuneric si implicit cred in fantome incerc sa ma plasez in una din alea 2 categorii,dar in care?poate mai trebuie o categorie,a oamenilor batuti in cap,care cred cu strasnicie indiferent de cate dovezi le aduci.
Mai cred in sarbatori fara bani,niciodata,dar absolut NICIODATA nu am petrecut sarbatorile sau ziua mea de nastere cu bani in buzunar.Pe 14 august am avut bani,plm,o data oarecare,dar cum se apropie decembrie fac eu ce fac si nu mai am bani.
Cand e ziua de nastere a lu' Mos Craciun?ca vreau sa-mi dau drumu pe cos si sa-i las un cadou.Dar de ce pe cos?nu nu,de ce sa-mi dau drumu'?Daca e cineva sa merite mai zic si eu dar pentru un cos?!!?oi fi cosofil?

Niciun comentariu: