joi, 22 ianuarie 2009

Golden Hits

Din videoteca youtube sau din perioada cand inca eram virgin.....offfff ce vremuri.M-a apucat nostalgia si m-am gandit sa fac o lista cu melodiile pe care mi le-am amintit din perioada tineretii mele ca mai am un pic si schimb prefixu'.Pentru ca nu am loc si nici timp sa le pun pe toate aici cel mai bine ar fi sa le cautati pe youtube.

Nana-Lonley
Fun Factory-Celebration
K7-Come baby come
Real 2 Real-I like to move it
Mr President-Coco jambo
Jessica Jay-Casablanca
Ina Kamoze-Here come the hotstepper
Bone Thugs N Harmony-Crossroads
666-Alarma
2 Live Crew-Fuck Martinez

.....si multe altele.Am ales clipu' asta pentru exemplificare.

Un comentariu:

1321 spunea...

ce vremuri...
ce mai învârteam cu pixu' casetele când făceam pe DJ-ii :)) că deh, de unde Winamp sau VirtualDJ sau alte chestii sofisticate...

we've got 5 on it!