luni, 5 ianuarie 2009

Haosul ca metoda de organizare

Astept ziua care nu o sa vina niciodata,ma trezesc transpirat in miez de noapte desi e ger in casa,nu sunt bun in pat sunt bun doar de futut creierii,inca fac pipi asezat pe wc,si astia s-au trezit acum ca e criza economica.Pai daca ar sti ei ca eu numai in criza asta am fost.Aveam senzatia ca eu trebuie sa ma integrez in societate dar din moment ce astia au descoperit criza mult mai tarziu decat mine,e clar ca eu eram integrat de mult,ei aveau o problema.
Orice facem se raporteaza la criza economica.De exemplu' eu am mai primit o saptamana de concediu din cauza crizei.Am incercat sa gasesc alt servici si peste tot m-am lovit de acelasi raspuns "e criza" si nu avem nimic.In schimb s-au ieftinit serviciile,mancarea,masinile,etc.pai normal ca s-au ieftinit,"e criza".
Pana si revistele de femei nu mai fac jocuri de genu' "cum sa fi mai buna in pat" sau "cum sa cuceresti un barbat mai usor" ci jocul se numeste acum "cum sa economisesti bani pe timp de criza" sau "criza si viata sexuala",de parca au o legatura directa?de fapt au pentru ca in saracie cica oamenii fac sex mai mult si mai des.Eu ca si sarac nu am remarcat asta,poate din cauza crizei.

Niciun comentariu: