joi, 15 ianuarie 2009

Otrava de sobolani ieftina

Asta e cel mai noua vorba maestrului Salam.Am fost la agentia pentru care lucrez (ce marfa suna "agentia",zici ca sunt cel putin Nea 007),agentia de plasare forta de munca,si le-am zis ca vreau alt servici,ca sunt plictisit de asta, si ca ma plafonez...bla bla bla genu' asta de discutie cu concluzia ca am nevoie de o provocare.Ei au dat din cap ca si cand ar fi inteles ce le-am zis eu si au promis ca o sa-mi gaseasca provocarea de care am io nevoie.Marti primesc telefon de la ei si imi dau adresa unde trebuia sa ma prezint miercuri dimineata zicandu-mi ca asta e ca sa scap de plictiseala dar daca eu gasesc vreo provocare,e cu atat mai bine.
Sa nu mai zic ca am de mers vreo 45 de km sa ajung la provocarea asta,unde credeti ca m-a trimis?La o fabrica de otrava de sobolani,da da,otrava de sobolani(si daca nu stiati e de mai multe categorii).Frate,zic eu incercand sa gasesc provocarea,oi fi bucatar?prepar mancare pentru sobolani?dar mancarea asta a mea ii omoara si nici nu e vreo provocare in a fi bucatar.Caterinca,partea buna e ca nu prea fac nimic,le-a luat doua zile sa-mi explice ca nu trebuie sa-mi bag degetu' in ochi sau in gura daca am atins otrava si ca dauneaza si cainilor,asa ca sa am grija.Pai nu o sa ating niciodata otrava aia asa ca nu aveti de ce sa va faceti probleme de degete bagate in gura si ochi si nici nu o sa vin cu vre-un caine la servici.
Agentia,la intrebarea mea de ce m-au trimis la sobolani?,au raspuns ca nu stiau despre ce e vorba si ca ma roaga sa stau cel putin o saptamana ca e client nou si nu vor sa lase o impresie proasta.Postul e denumit "rat poison packer"

Un comentariu:

Dan spunea...

dear mr. packer, please pack my poison :))))))
ce plm gasesti numa joburi d'astea tru ma?