miercuri, 8 octombrie 2008

creier gol & chitara

Ajung acasa chitit sa postez ceva pe blog dar creieru e gol,nimic,nu imi trece prin cap nici o idee,nu s-a intamplat nimic spectaculos azi sa ma faca sa scriu,deschid libertatea online ca poate ma inspir de acolo ca astia m-au au subiecte de comentat,nimic,aceleasi prostii,imi mai storc creierii.....nimic,ba dar chiar nimic zic,imi arunc ochii prin camera poate vad ceva care ii aduce aminte de ceva haios.....si ce vad?chitara,mi-am cumparat chitara,eu paralel cu muzica,nimeni din familia mea de la maimuta incoace nu cred ca a avut vreo tangenta cu vre-un instrument muzical si am zis sa fiu eu primul.Am petrecut ore intregi pe youtube incercand sa invat,am cumparat dvd-uri cu lectii pt chitara,reviste si tot degeaba imi vine sa-l injur pe Slash ca din cauza lui am cumparat-o dar el saracu nu are nici o vina ca eu sunt bata.
Cu ocazia asta am gasit si raspuns la intrebarea ”de ce plang chitarele?”pai plang daca mai exista multi ca mine....offfff saracele

Un comentariu:

Dan spunea...

pana de inspiratie? fa si mie rost de un saxofon