vineri, 31 octombrie 2008

hepi halouin

hepi halouin evribadi,azi e halloween-ul,nu stiu ce se ureaza si sincer sa fiu nici nu imi dau interesul sa aflu,dar cert e ca imi place,copii se costumeaza in personaje de desene animate sau filme,care mai de care mai terifiante,de exemplu la mine la usa a batut Wader impreuna ca nu stiu ce vrajitoare din Harry Potter si un dracusor,rolul lor era sa ma sperie,cam plictisitisi ce-i drept si fara prea mare chef de speriat dar nu mai e traditie demult a devenit afacere,le-am dat bani si cateva dulciuri si au plecat fara sa-mi multumeasca,asta chiar m-a speriat,eu cand ma duceam cu sorcova imi aduc aminte ca mai ziceam saru mana,am imbatranit si am devenit moracanos,cand oare o sa incep sa injur cu te-n cur pe mata?sau pastele matii de pusti?in fine,sunt total nepregatit,n-am dovleac,n-am costum,n-am nimic,dar nu ai cum sa le ai pe toate-n viata.

Niciun comentariu: