sâmbătă, 4 octombrie 2008

eroare

Conduc un autoturism fabricat in Spania si folosesc un GPS fabricat in China cele 2 tari folosesc sistemul metric de masurare,problema intervine ca atat masina cat si gps-ul,le folosesc in anglia,iar ei folosesc sistemul imperial si de aici am observat eu azi ca exista o diferenta intre ele,acul de la vitezometru imi arata 70mile/ora si gps-ul 65mile/ora,iar eu va intreb pe voi,si ma gandesc si eu in acelasi timp,camerele de pe autostrada ce sistem folosesc si care e diferenta intre ele si cele 2 de mai sus,nu de alta dar nu vreau amenzi,patraulea,gogule,totu legal,da?

Un comentariu:

Dan spunea...

diferenta intre viteza de pe bord si aia de pe gps esste in toate tarile si in toate sistemele. Este ca sa zic asa vina producatorului de masini, care nu vrea sa te lase sa iei radar. Teoretic, radarele ar trebui sa ia viteza reala, cea de pe gps.