vineri, 3 octombrie 2008

din ciclu” ”de ce nu mancam ciorba cu furculita???!!!”

La prima ora a diminetii se anunta mare sedinta.Manager-ul vine din royal navy,orgolioasa,ca e femeie,malaca,fara un pic de logica,incapatanata...etc.La un moment dat,da adunarea ca na,a ramas cu sechele din armata,ia fata de femeie serioasa si nu isi incepe discursul pana nu e toata lumea prezenta.Toata lumea speriata,fiecare se simtea vinovat dar nimeni nu stia subiectul sedintei,io ma duc si iau un pahar cu cafea sa-mi mai treaca emotiile.Toata lumea prezenta,incepe discursul ”de ce nu terminam cafeaua din pahare?”,si eu eram singurul cu un pahar cu cafea in mana,in secunda 2 mi-a venit sa-l beau ca pe tarie,sa-l dau peste cap.Pai unii mananca fara paine,unii cu paine,unii fumeaza cu filtru altii fara,unii separa legumele din ciorba si mananca doar zeama,altii mananca cu legume cu tot....unii termina cafeaua din pahar altii nu,ca doar nu vrei sa-ti lasam un biletel langa pahar cu motivul pt care a mai ramas cafea in pahar.Ma astept ca data viitoare sa ma intrebe de ce m-a udat ploaia,apropo,m-a intrebat de ce nu a putut Chelsea sa bata pe CFR Cluj si daca si romanii sarbatoresc Pastele si Craciunu,serios.

P.S. De cate ori s-a folosit expresia ”toata lumea”?

6 comentarii:

Dan spunea...

romanii sarbatoresc doar dragobetele si au ca zi nationala ziua in care a fost lansata cartea "kamasutra" in romania... plm oameni suntem si noi, da ne place sa facem dragoste

Kretzu_rock spunea...

asta nu e asa rau,pe mine m-a intrebat una daca avem caini in romania. i-am spus ca la noi inca mai sint dinozauri.
multi idioti pe lumea asta.
gorilele din m-tii carpati fac ravagii la stirile de la ora 5,iara hipopotamii din ialomita joaca polo cu echipa de baschet a statelor unite ale americii.
credit crunch-ul este o emanatie strict bolsevica,saracul stalin se tavaleste in sicriul imbibat in vodka!
alte teme:
te vom invita in curind sa vizitezi blogul nostru ciumec.
d

Kretzu_rock spunea...

toata lumea sare acum cu mine
toata lumea..........
da io am auzit de multe ori spunindu-se 'toata lumea' suna misto si trendy,e foarte cool sa stii.
de exemplu mie mi se pare,de exemplu ca traim intr-o lume suprarealista,tu vezi umbrele pe care le vad si eu?
io vad si foarte multe umbrele la terasele din tineretului,dar asta nu reprezinta acelasi lucru,nu?

crengu,wrote:

tin minte in copilarie un titlu de carte in biblioteca:blondul impotriva umbrei sale:,ma fascineaza si acum,o carte foarte proasta scrisa de un autor obscur,da un titlu asa captivant..se intimpla

Dan spunea...

Nea Dane,mici-s mici si bargaru e bargar,da” chiar,mititelul are ca aspiratie sa devina burger?si burgeru friptura?

Dan spunea...

Crengu,io nu vedeam asa de sus,eu imi aduc aminte din copilarie cana mea cu michi maus,manausile mele legate cu ata intre ele si erau date dupa gat,la fel si cheia mea,galbena,patrata,urbis era agatata tot de gat (un fel de cocalar timpuriu),cat despre carti,ele au ramas o necunoscuta pt mine pana in ziua de azi.

Dan spunea...

Kretzu_rock,cat s-a terminat meciu cu statele unite?ca eu am pariat 1.stalin......stalin....aha....el a inventat electricitatea sau becu,nu?