vineri, 24 octombrie 2008

vulgaritate

Fata unei colege de munca e manechin,plm,nu stiu cum se clasifica astea dar cica prezinta doar lenjerie intima de unde am tras eu concluzia ca e manechin de lenjerie intima,e frumoasa,arata bine,are lovele,se poarta fraiera.In fiecare saptamana vine sa-si cumpere flori pt casa ei,ca mai nou si-a luat casa,nimic anormal pana aici ba chiar ati zice ca sunt io invidios,dar nu e asa,are un mare defect,e fitzoasa si asta ii anuleaza toate calitatile.De fiecare data cand vine, toata lumea ii cade la picioare,fraiera se simte iubita si face harfe de manechin,ignora,vorbeste de sus,isi duce mana prin par,pune o mie de intrebari despre o garoafa (oricine stie ce e o garoafa),eu o ignor total,simte fraiera si nu suport fitzosii.Ieri vine ca de obicei,acelasi scenariu,ce faci,vai ce frumoasa esti,hai sa te ajut sa duci florile la masina....etc,eu nimic,o ignor si dintr-o data vine la mine,plina de tupeu si ma intreaba ce imi place la ea?raman blocat pt o fractiune de secunda si in fractiunea urmatoare caut un raspuns care sa o irite putin,si zic,sanii la care masa,care se tinea numai dupa ea,zice Dan,nu e frumos,e vulgar,ea rade ironic si eu continui,de ce sa fie vulgar?doar nu o luau aia sa prezinte sutiene daca nu avea sanii frumosi.In fine,ideea e ca ce poola mea e o asa rusine sa-i zici lu”una ca are sanii frumosi,de ce e vulgar?la casting crezi ca aia nu i-au zis ca are sanii frumosi?si n-au mai fost vulgari,cati dintr-o sala atunci cand apare ea pe scena nu isi soptesc ce sani frumosi are asta.asa ca draga mama lu” fata asta,fita are sanii frumosi,pacat ca nu sti romana sa te oftici,daca vrei iti traduc....m-a uimit si tupeul meu ca de obicei sunt mai babalau,mi-a iesit ce mai,mai mult s-a ofticat masa,desi eu nu vroiam dar cel putin am ofticat pe cineva

Niciun comentariu: