joi, 23 octombrie 2008

complex

Faceam pishu,deasupra toaletei e montat un dulap de baie care are pe usi oglinzi,in spatele meu si a dulapului este geamul de la baie,geamul de la baie are vedere in gradina si apropo geamul era inchis.Cum faceam eu pishu asa,mai exact pe la jumatate,aud o bubuitura in geam,sa nu mai zic ca m-a luat pisharea mai rau,ma intorc vad o pata pe geam,deschid geamul ma uit in jos si vad o pasare,cobor,constat ca era o ciocanitoare(nu va luati dupa mine,putea sa fie orice,dar am tras concluzia ca e ciocanitoare pt ca avea ciocul mai lung decat o vrabie,porumbel sau cioara,singurele pasari pe care le stiu....uffff lunga paranteza),incerc resuscitare dar era prea tarziu,era moarta,ii fac inmormantare crestineste arucand-o peste gard in curtea vecinului si ma copleseste induiosarea,ma,zic eu,o fi vazut reflectia gradinii in oglinda dulapului meu si ea a accelerat crezand ca gradina continuua,sau o fi zarit o rama si s-a grabit sa o prinda acum sa nu fiu complexat sper sa fie aia cu reflexia ca altfel sunt complexat de rama ca doar nu ataca ciocanitoarea ditamai anaconda.

Un comentariu:

Dan spunea...

anacondaaaaaaaaaaaaaaa
=)))))))))))))))