marți, 28 octombrie 2008

fericit

Frate,sunt bucuros,ma simt ca si Tolontan la inceputurile lui,ce vorbesc eu ma?!!sunt in al 9lea cer,mai am un cititor la blog,saru mana ca e fata,bine ai venit in lumea mea Mary,ca o cheama Mary,e adusa de nea Dan,care e scouter de cititori,cum mai prinde unu pe la el pe blog cum il trimite cu jeapca la mine,saru mana nea.Acum deja a pus presiune pe mine,trebuie sa-mi verific ortografia,sa fiu atent ce expresii folosesc,ce subiecte aleg etc,ca na,am cititori.Mi-am fixat si target,anu asta sa ating cifra de 10 cititori (unici),asa ca draga Mary,poate poti contribui cu ceva in atingerea planului meu,mai luam o povara de pe umerii lu” nea Dan.Mi-a venit o idee fix acum,Caritas,daca fiecare cititor imi aduce cel putin inca unu in cateva luni bat gazeta pe trafic.ro,mda,cu ce ii momesc??....

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna,eu iti citesc de multa vreme blogul,de cand l-ai facut,dar din nefericire nu am putut comenta pana acum...
ai deja 10 cititori :D

Dan spunea...

e marfa sa sti ca cineva iti citeste aberatiile,merci,acum nu mai poti folosi ca scuza faptul ca nu poti comenta asa ca astept comentariu la fiecare post,glumeam.....