joi, 30 octombrie 2008

din est

Am observat ca esticii in general au tendinta de a exagera,spre exemplu daca pui un estic sa spuna cateva cuvinte despre orasul din care vine o sa fie ceva de genul:E un oras linistit,acum se construieste cel mai mare mall din europa,are poate cel mai mare club din lume,tot in orasul asta s-a nascut si unul din cei mai mari fotbalisti ai tarii,poate ai lumii,presedintele tarii e tot din orasul asta si palatul in care sta el e cel mai mare din europa si al doilea in lume,tot in orasul asta e si cea mai mare fabrica de vopsea din lume,s-a filmat si James Bond in orasul asta,bine bine zic eu,tot estic fiind,dar si in orasul meu exista si s-au intamplat toate astea,mai mult sau mai putin,suntem nascuti in acelasi oras??nu,nu suntem nascuti in acelasi oras,e doar dorinta de iesi in fata,de a ne lauda,avem impresia ca lumea se invarte in jurul nostru,ca noi esticii am inventat toate lucrurile folositoare omenirii si ca totul tine de marime,de aici si falsa impresie ca traim in acelasi oras,avem aceleasi vorbe,ne imbracam la fel,si ii invidiem pe vestici,na ca am inceput sa exagerez si eu,e in sange,nu am cum sa scap.

Un comentariu:

Dan spunea...

avem cele mai citite bloguri nea dane, abordam subiectele cele mai tari, facem observatiile si comentariile cele mai pertinente. cel mai. ce mai. cei mai.