marți, 4 noiembrie 2008

barbatii e niste porci


Sunt lenes dar e caracteristica a barbatului,deci sunt barbat.de ce numai a barbatului?simplu,femeile primesc flori,li se tin usile deschise,primesc ciocolata,li se cedeaza locul,cobori primul din tramvai sa oferi mana femeii,in evul mediu barbatii mergeau in partea stanga a directiei de mers si femeia in dreapta,dar stiti de ce?sa nu deschida cineva usa si sa loveasca femeia,sabia era tinuta tot pe partea stanga sa nu raneasca accidental femeia,sunt o multime de legi scrise si nescrise despre asta,munca intr-un cuvant,si daca eu imi aleg o zi numai pentru mine,o zi in care sa nu fac nimic sau sa fac ce vreau eu,o zi in care sa nu ajut nici o femeie sunt numit lenes,de femeie evident,esti un badaran,esti un porc,bine,bine dar te-am ajutat intotdeauna,degeaba m-ai ajutat daca nu ma ajuti acum e raspunsul,o sa plec si o sa-mi simti lipsa,zice femeia,oare???pai daca stai la puscarie 20 de ani si deodata esti liber,simti lipsa puscariei?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nea,
Avid de cuvinte ce prisosesc pe alb-ul blogului, citesc pe nerasuflate postarile tale pline de pilde.
Problema este ca nu inteleg nimic. Prea multe virgule, prea lungi frazele, uneori, sincer, mi te inchipui la yang-ul lui Eminescu, clar NEINTELES :(

Anonim spunea...

mai sunt si femei care fac ceea ce fac barbatii,adus ciocolata,deschis usa,ajutat,etc..

Dan spunea...

boga,merci,,,daca eu am inventat blogul???nu,dar am fost acolo...asta e ideea,frate,sa ma pui in completarea lu” eminescu e jignitor dar trec peste asta,cat despre virgule niciodata n-am stiut care e rolul lor,stiu ca sunt misto in text si ca reprezinta o firma de articole sportive.citeste si ia povata de la intelepti contemporani tie.

Dan spunea...

draga anonim,iti multumesc ca citesti blogul,nu o sa ne contrazicem pe tema asta.sunt convins ca esti femeie si ar fi urat din partea mea sa-i ”rastalmacesc” vorbele.