miercuri, 19 noiembrie 2008

o zi din viata mea

Azi a fost una din zilele alea in care nu iti iese nimic oricat ai incerca.Am facut vreo 5 parcari laterale cu spatele azi toata ziua si tot de atatea ori am lovit masina din spatele meu.Era cat pa'ci sa pun benzina in masina in loc de motorina,de fapt am pus vreo 2 litri dar m-am prins si am pus motorina peste.Am luat pepsi max in loc de pepsi normal si aveam pofta se sprot afumat la conserva,da zi tu sprot in engleza,si am cumparat nu stiu ce lighioana la conserva care semana cu sprotul meu.De fapt semana doar cutia ca era ovala.In loc de sampon am folosit nu stiu ce balsam si sa vezi ce umflat imi statea paru' in cap dupa dus.Am fost bezmetic toata ziua,aerian,aiurit,plm,astenie de iarna,lene spune-i cum vrei dar e tare nasol.

Un comentariu:

Dan spunea...

pai nea, la mine cam jumate din zile sunt asa...