duminică, 9 noiembrie 2008

univers paralel

-Aseara am venit de la carciuma beat mort dupa un spritz ce a durat mai bine de 4 ceasuri.Dacia am lasat-o acolo ca nu mai eram in stare sa conduc,si am luat-o la picior cu flacaii spre casa.Pe drum primaru ne arunca cateva vorbe de ocara ”la sapa nu va duceti dar de pub nu va mai satura nimeni”.Ajung acasa si muierea era nervoasa nevoie mare,agitata dadea ceva mancare la vaci si la aia 2 manzi ai mei.Caprele le trimise pe camp cu Puiu,baiatul tractoristului din capu” satului,cioban de meserie,iute de picior si slab de minte d”aia o sa ramana holtei cat ii viata de lunga.Nimic la difuzor,sparg niste lemne,fac focu in soba si ma intind pe pat gandindu-ma la ce o fi aia ”pub”,ca primaru e baiat destept,d”aia a ajuns primar.Maine e zi lunga,e targ peste dealul Mariei si ma duc cu nitca grau de vanzare.-
Univers paralel
Subiect:eu cu nevasta traiesc de peste 10 ani la tara
Cuvinte de introdus:carciuma,spritz,dacia,pub,flacai,holtei,vaci manzi,capre.
Mi-a adus aminte de scoala......compunere

Niciun comentariu: