sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Jmen

2 whiskys with rocks and ice.Obsesia serii,de la bere am trecut la whisky numai de dragul comenzii.Pocnesti din degete cu mana ridicata si ospatarul e langa tine,inca un rand te rog dar de data asta fara rocks.Caterinca,limba imi statea pluta in gura,la urma urmei nu aveam nimic de pierdut in afara ficatului.Punem frana si comandam ceva de mancare,fish'n'chips,un fel de ciorba de potroace,buna la bautura.Pe plasma atarnata pe perete era un concurs de darts,fara sonor,pt ca era seara karaoke si o retarda cu 2 la mie sange in alcool behaia "i will survive",si noi,zic eu.Deodata muzica se opreste se face liniste in pub si un ospatar anunta ca anglia conduce india cu 4 wichets,buuun ,daca as sti ce sunt alea.Incep sa se aleaga pasaricile,se fac note de plata,se sparg sticle,vine politia,iar se aleg pasarici,vin taxiuri,pleaca pasaricile cu alesu',se termina seara.Haos total,am venit acasa rupt de oboseala,ca dupa o zi grea la servici.Ori am imbatranit eu ori distractia a devenit sinonim cu haos si oboseala.

Un comentariu:

Dan spunea...

da, de multe ori distractia e ceva ce face toata lumea, ca sa para cool, nimanui nu-i place, dar pur si simplu, asa au vazut, asa fac.