sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Plictiseala

In echipament de culoare mai deschisa,atacand de la stanga la dreapta pe micile dumneavoastra ecrane universitatea din localitate.N-are nici o legatura cu ce vreau eu sa zic aici,doar ca m-am amuzat cu un prieten pe tema asta.Penurie de subiecte pentru blog.Plictiseala e cuvantul de baza.Nu s-a intamplat nimic in viata mea sa merite dezvoltat pe blog,aaaa,ieri am mancat salata de beouf,plm,aseara am fost la un turneu de poker,am iesit pe locul 5 din 50 dar n-am castigat nimic,cu cateva luni in urma am castigat turneu asta,sunt o legenda printre jucatori.Azi am fost sa ma tund si n-am gasit nicio frizerie deschisa asa ca mai stau o zi cu claia asta de par in cap.Azi noapte am condus o prietena la aeroport.Acum stau lungit pe canapea si ma enerveaza laptopul asta ca s-a incins pe pieptul meu (o fi excitat??) si ma obliga sa ma duc sa fumez ca sa-l mai las si pe el sa se raceasca.E un festival frantuzesc in centrul orasului,au venit astia cu bulangeria lor cu branza cu vin si printre tarabele alea vad la unu carnati spanioli (chorizzo),si mi s-a parut tare.Am vrut sa-mi cumpar un tricou de fotbal si mai aveau doar masura XL asa ca m-am intors la bulangeria alora si am cumparat (nici nu stiu cum se numeste) un baton cu cascaval si sunca,un fel de fornetti mai generos dar de 2 ori mai fara gust.Putin plictisit,dar imi trece.

Niciun comentariu: