marți, 11 noiembrie 2008

Latest technology

Inca un episod de la mine de la servici.Astazi am avut ceva treaba prin oras in interesul companiei,evident.La un moment dat primesc telefon de la un coleg care ma roaga sa trec pe la sediul firmei de contabilitate care se ocupa de firma noastra sa iau niste dosare cu acte.Nimic rau pana aici.Cladirea in care se afla firma cu pricina e noua si e foarte la zi cu tehnologia,nu exista receptie cu un nene sau o domnisoara frumoasa care sa te intrebe ce-i cu tine acolo si in loc de asta exista cateva calculatoare.Arata mai mult a tonomat de cafea cu un monitor mare in mijloc si de acolo primesti toate indicatiile de care ai nevoie,iti da si o copie cu planul cladirii,sa nu te pierzi,dar cel mai important e ca iti da o legitimatie de trecere care e valabila doar pe tronsonul pe care l-ai solicitat.Ce te faci cand nu merge calculatorul?pentru ca chiar nu functiona.Sun inapoi la firma si cer numarul de telefon al persoanei cu care aveam eu treaba apoi o sun pe respectiva si ii explic situatia.Aici intervine harababura,ei aveau un plan de rezerva in cazul calculatoarelor defecte dar nu era bine pus la punct,de ce zic asta?pai raspunsul pe care l-am primit a fost:aaaa,stim ca nu functioneaza calculatoarele din hol,vino sus ca ai o legitimatie aici,si inchide telefonul.Evident ca aveam cum sa ma duc sus,pentru ca nu puteam deschide nici o usa nu puteam nici macar sa chem liftul fara legitimatia aia,in fine o sun din nou si pana la urma coboara ea,dar nu cu dosarul respectiv,pentru ca era vorba doar de un dosar,ci coboara sa ma ia pe mine sa urc sa iau dosarul.Urc,iau dosarul,imi da legitimatia sa pot sa cobor si in hol realizez ca nu am unde sa las legitimatia.Pentru o secunda m-am gandit sa o sun sa vina sa o ia dar n-am facut-o ca poate venea cu un plan inteligent de recuperare al legitimatiei de dura juma de zi.Legitimatia e in torpedoul masinii,e pusa strategic acolo pentru data viitoare cand ma duc la ei si nu functioneaza calculatorul.Dar daca o sa conduc o alta masina?hmmmm....

Niciun comentariu: