joi, 27 noiembrie 2008

Rad de unul singur,si m-am gandit sa impart cu voi.

Barak Obama se duce la Dumnezeu si-L intreaba:
-Cat mai e Doamne pana poporul meu va fi fericit?
Dumnezeu raspunde cincizeci de ani
Obama plange si pleaca.
Gordon Brown se duce si el la Dumnezeu si-L intreaba:
-Bunule Dumnezeu,cat mai e pana poporul meu va fi fericit?
Dumnezeu raspunde o suta de ani
Gordon plange si pleaca.
Traian Basescu se duce si el la Dumnezeu si-L intreaba:
-Cat mai e Doamne pana poporul meu va fi fericit?
Dumnezeu plange si pleaca.


Ce e mare,negru,galagios,scoate fum mult si taie morcovii in 2 bucati?
O masina romaneasca de taiat morcovii in 5 bucati.


Cum opresti un tanc romanesc?
Il impusti pe ala care-l impinge.


Un cal intra intr-un bar la care barmanu zice:ce-i cu fata asta lunga?

Ca sa vezi la ce bancuri trebuie sa rad eu,si trebuie sa o fac unde e necesar din politete.Cat mai rezist oare?Am observat ca englejii astia au un simt dezvoltat al umorului.Trebuie sa admit ca la primul banc am ras si eu,mi-a placut.Acum ramane de vazut daca va place si voua sau am luat-o si eu razna.

Niciun comentariu: