vineri, 28 noiembrie 2008

Curatenie de Craciun

Ieri cautam un numar de telefon,unde in alta parte decat in agenda telefonului meu.Il cautam pe Alex,intru frumos in agenda si caut.aveam 10 persoane cu numele de Alex in agenda.Care e ala care imi trebuie mie?de obicei mai trec ceva langa nume sa-mi aduca aminte de persoana dar de data asta nu faceam nici o legatura cu Alex care imi trebuia mie.Alex BMW,nu e asta ca el are range rover.Alex net,nu e nici asta pt ca asta e provideru meu de net.Alex Jembarlau,o fi asta?dar de ce l-am trecut Jembarlau?Alex,asta e cea mai mare dilema,Alex scris simplu poate sa fie oricare dintre ei,il las ultimu si daca nu imi aduc aminte sun la numaru asta.Pe urma a devenit obsesie,am continuat cu b,c....etc.De exemplu pe nea Dan il am trecut de vreo 6 ori,Dan cosmote,Dan vodafone,Dan S,Dan Zapp,Dan mobil,Dan nou.Dar la el e simplu,daca am nevoie de el il caut pe net,daca nu e pe net si vreau neaparat sa vorbesc cu el ma uit frumos la mesaje si vad cu ce numar mi-a trimis ultimul mesaj,simplu,nu?In fine,am gasit nume care nu imi spuneau nimic,Cristi licente,Marius urs,Doctoru.Ba chiar am gasit unu care incepea cu 092,era Robert.saracu,de cand nu l-am mai sunat....dar care Robert??Clar am nevoie de curatenie in agenda telefonului meu.Imi e frica sa ma apuc pentru ca nu stiu ce sa sterg si ce sa opresc.

Niciun comentariu: