luni, 17 noiembrie 2008

Dezleg cununii,scot argintu viu,vodoo,exorcism,iti spun cu cine se culca prietenul sau sotul tau etc

Am inceput sa prezic lucruri.Totul a inceput ca o gluma,un prieten mi-a dat toata etapa din Italia sa-i spun cum cred eu ca se termina meciurile,si i-am spus.Evident ca a castigat pentru ca el jucase la pariuri sportive ce ii dadusem eu acolo.Si am zis sa incerc sa mai fac predictii.Insir niste predictii sa vedem daca se adevaresc:
-prezic ca un om cu par v-a castiga la loterie
-prezic ca la o rascruce de drumuri va aparea lumina rosie
-prezic ca maine dimineata o sa bei cafea la filtru
-prezic ca nu o sa mai bei cafea la filtru pentru ca prezic ca ti se strica filtru de cafea
-prezic ca in urmatoarea luna va ninge
-prezic ca dupa ce se trece iarna vine primavara
Daca vrei sa-ti ghicesc viitorul lasa detaliile la comentarii
Telefon numai pentru urgente:911

4 comentarii:

Anonim spunea...

mie ce-mi prezici?:)))

Anonim spunea...

apropo....sa-mi spui si cat ma costa:)))acu' daca zici bine nu ma uit la bani:D :P

Dan spunea...

Scuze de intarzierea cu care raspund dar am globul defect si l-am dus la garantie ca dealtfel sunt promt.Viitorul suna bine ca sa-ti raspund cu un motto al unei companii de cacao.O sa te epilezi zilele astea,o sa intri intr-o benzinarie.Prevad ca esti plictisita de locul tau de munca si daca nu muncesti esti plictisita de stat acasa.Ai un prieten sau o ruda cu numele de Dan.Uite juvetele asta de pica si septarul asta de caro inseamna ca la drum de seara o sa intalnesti un voinic chipes.Actualizat inseamna ca o sa iesi in oras intr-o seara si o sa te dispere unu sa-i dai telefonu,din astea.Despre bani acum,ieftin.Primele 2 sedinte sunt gratuite dar ai nevoie de o sesiune de 10 sedinte ca te simt abatuta.Bafta

Anonim spunea...

eu zic sa-l mai duci la reparat...nici nu ma epilez...nici nu am motive sa intru in benzinarie ca am plinul facut:D...de munca inca nu m-am plictisit si de iesit afara nu ies:(..zi-le alora sa-ti dea banii pe glob ca mai rau ti l-au stricat si tre' sa-ti cumperi altul..astept urmatoarele predictii cand iiti iei unul nou:P poate imi zici ceva de bine...:P