duminică, 9 noiembrie 2008

Vocatie

”eu am facut de toate in viata” sau ”sunt un om implinit” sau ”daca maine mor nu imi pare rau” pai nu e asa deloc.la loto ai castigat?nu esti implinit,n-ai facut de toate in viata si daca maine mori iti pare rau,imi pare rau ca trebuie sa-ti zic.Astia mai la 40 de ani cate vise erotice ati avut cu Samantha Fox sau cu sanii Sabrinei???aaa??daca mori iti pare rau,nu esti implinit deloc si nici nu ai facut de toate in viata.sau ”eu cand eram de varsta ta......”tu cand erai de varsta mea,ce?faceai mult mai putine lucruri decat fac eu acum,si erai mai incuiat la minte decat mine.Exagerez,eu inca nu mi-am raspuns la celebra intrebare ”ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”Nu stiu daca Bruce Lee il bate pe van Damme si nici nu mai am cum sa aflu.La un moment dat am vrut sa ma fac JR si m-am razgandit ca nu-mi place sa lucrez cu petrol,plm,te murdaresti pe maini.Mai am doar cateva optiuni,Captain Planet,testoasele ninja(daca eram fata luam in considerare si Sandy Bell)si Leoncio din Sclava Isaura dar nu imi place mustacioara lui.Astept sa-mi dea un Pulitzer sa-l topesc sa-mi fac un ghiul ca poate asa imi gasesc vocatia.Mai am de asteptat,apropo,ceva aur de vanzare??ca ma grabesc sa devin cocalar.

Niciun comentariu: